Trimill
ŽÁDOST
Společnost Trimill se na nás obrátila s žádostí o pomoc při náboru desítek výrobních pozic. Cílem spolupráce bylo vymyslet akviziční kampaň, která by přilákala potenciální zaměstnance – a v druhé řadě propagovat značku v regionu. Důkladně jsme se s klientem seznámili, analyzovali současnou situaci a možnosti ve firmě. Poté jsme na základě požadavků vymysleli strategii spolupráce s grafickým oddělením společnosti na kampani.
Určili jsme nejideálnější formy propagace a rozdělili úkoly.
- propagace značky v regionu zaměstnavatele
- společnost potřebuje obsadit desítky výrobních pozic, aby získala potenciální zaměstnance.
OBSAH PRÁCE:
- strategie
- kreativní konzultace
- copywriting pro všechny platformy
- online kampaně
Hledané pozice
- předák montáže
- servisní technik
- a aktuální volná místa na kariérní stránce společnosti.
Formy propagace:
- Online reklama (Facebook, Instagram)
- Venkovní (veřejná doprava, bannery, letáky na konkrétních místech, …)
V kampani jsme použili více vizuálů a během procesu jsme je testovali. Grafické návrhy (videa a grafiky) vytvořil klient, studio swiit upravilo stávající zdrojová data (náklady na úpravu a přípravu kreativy nejsou zahrnuty v rozpočtu kampaně) nebo navrhlo změny stávajících grafických vizuálů. Důležitým krokem bylo poznání cílové skupiny, jejích preferencí a formy komunikace. Podle daných atributů jsme vytvořili strategii na podporu budování značky společnosti a lead generation kampaň, která měla vyvolat zájem o zaměstnání ve společnosti. V rámci kampaně jsme použili různé vizuály, které představovaly pozice, společnost a prostřednictvím prvku go to action jsme lidi přivedli na webové stránky s volnými pozicemi.
Během tří měsíců trvání kampaně se nám podařilo získat 60 relevantních uchazečů o zaměstnání.
Doba trvání kampaně: 3 měsíce
Výdaje/náklady na kampaň:
Příprava kampaní (strategie, kreativní sdělení pro všechna reklamní média, tvorba kampaní)… 30.000 Kč
Rozpočet na média (závisí na velikosti regionu, my jsme se zaměřili na sídlo závodu + 30 km)… 12.000 Kč
VÝSLEDKY DIGITÁLNÍ KAMPANĚ
… 300 000 zobrazovaných reklam
… 100 000 zásahů uživatelů
… 6 500 kliknutí na web
… 1,96 Kč průměrná cena za proklik
… 60 uchazečů o zaměstnání