Trimill

ŽÁDOST

Společnost Trimill se na nás obrátila s žádostí o pomoc při náboru desítek výrobních pozic. Cílem spolupráce bylo vymyslet akviziční kampaň, která by přilákala potenciální zaměstnance – a v druhé řadě propagovat značku v regionu. Důkladně jsme se s klientem seznámili, analyzovali současnou situaci a možnosti ve firmě. Poté jsme na základě požadavků vymysleli strategii spolupráce s grafickým oddělením společnosti na kampani.

Určili jsme nejideálnější formy propagace a rozdělili úkoly.

  • propagace značky v regionu zaměstnavatele
  • společnost potřebuje obsadit desítky výrobních pozic, aby získala potenciální zaměstnance.

OBSAH PRÁCE:

  • strategie
  • kreativní konzultace
  • copywriting pro všechny platformy
  • online kampaně
Kreativa
Statické bannery kampaně na sociálních sítích

Hledané pozice

  • předák montáže
  • servisní technik
  • a aktuální volná místa na kariérní stránce společnosti.

Formy propagace:

  • Online reklama (Facebook, Instagram)
  • Venkovní (veřejná doprava, bannery, letáky na konkrétních místech, …)

V kampani jsme použili více vizuálů a během procesu jsme je testovali. Grafické návrhy (videa a grafiky) vytvořil klient, studio swiit upravilo stávající zdrojová data (náklady na úpravu a přípravu kreativy nejsou zahrnuty v rozpočtu kampaně) nebo navrhlo změny stávajících grafických vizuálů. Důležitým krokem bylo poznání cílové skupiny, jejích preferencí a formy komunikace. Podle daných atributů jsme vytvořili strategii na podporu budování značky společnosti a lead generation kampaň, která měla vyvolat zájem o zaměstnání ve společnosti. V rámci kampaně jsme použili různé vizuály, které představovaly pozice, společnost a prostřednictvím prvku go to action jsme lidi přivedli na webové stránky s volnými pozicemi.

Během tří měsíců trvání kampaně se nám podařilo získat 60 relevantních uchazečů o zaměstnání.

Doba trvání kampaně: 3 měsíce

Výdaje/náklady na kampaň:

Příprava kampaní (strategie, kreativní sdělení pro všechna reklamní média, tvorba kampaní)… 30.000 Kč

Rozpočet na média (závisí na velikosti regionu, my jsme se zaměřili na sídlo závodu + 30 km)… 12.000 Kč

VÝSLEDKY DIGITÁLNÍ KAMPANĚ

… 300 000 zobrazovaných reklam

… 100 000 zásahů uživatelů

… 6 500 kliknutí na web

… 1,96 Kč průměrná cena za proklik

… 60 uchazečů o zaměstnání

Další případové studie

Corrency

PR

ABB

strategie PR pro Tanja Vainio CEO

IS Produkce

performance marketing, social media and consulting

Staňte se naším klientem

Neváhejte nás kontaktovat ještě dnes.
Chci spolupráci