Petyovský & Partners

NOVÉ WEBOVÉ STRÁNKY, VIZUÁLNÍ IDENTITA, PR, SOME A MAILING PRO PETYOVSKÝ & PARTNERS

 

1. Firemní identita

Vytvoření nového loga a firemní identity, která lépe odráží odbornost a spolehlivost společnosti. Výsledkem naší práce je logo a logomanuál společnosti Petyovský & Partners, které tvoří základ nové firemní identity včetně barevného schématu. Vytváří jednotnou a konzistentní image značky, která pomáhá zvyšovat povědomí, posilovat důvěru a angažovanost zákazníků. Vizuálně odlišuje společnost a jasně ji identifikuje mezi konkurencí.

2. Nové atraktivní webové stránky

→ Kompletní redesign webových stránek včetně modernizace vizuálního stylu a uživatelského rozhraní.

→ Optimalizace pro mobilní zařízení a různé prohlížeče.

Nová „růžová“ vizuální identita, včetně nových webových stránek, podtrhuje změnu v positioningu společnosti, tj. proměnu původně malé poradenské firmy v partnera největších korporací v České republice v oblasti mobility vysoce kvalifikovaných pracovníků. Společnost se již osm let zaměřuje na imigrační a relokační služby a daňové poradenství. Nejedná se o zavedenou advokátní kancelář, ale o mladou společnost s velkou energií, know-how a odbornými znalostmi.

„Firemní identita s jednoduchou a jasnou myšlenkou a formou vytváří modernější a progresivnější vzhled, který odráží stabilitu a neskrývanou odvahu dělat věci jinak. Vysílá do světa jasný signál o své pozici inovativního lídra v této oblasti podnikání. Součástí nové identity bylo také vytvoření webových stránek. V rámci procesu návrhu jsme se drželi symbolu inovace a hledali grafické ztvárnění, které by nám nejlépe pomohlo vyjádřit neotřelé myšlení společnosti.“

Web–PPCE

3. Správa PR a sociálních médií

CÍLE PROJEKTU

OBSAH PROJEKTU

  • Vývoj a realizace PR strategie pro zvýšení povědomí o značce a profesionálních službách nabízených společností.
  • Správa a pravidelná aktualizace profilů na klíčových sociálních sítích (Facebook, LinkedIn a Instagram).
  • Správa osobních profilů na síti LinkedIn.
  • Tvorba obsahu, včetně příspěvků na blogu, článků, tiskových zpráv a případových studií.
  • Sledování a analýza účinnosti PR kampaní a aktivit v sociálních médiích.
  • Vykazování výsledků.

VÝHODY PRO KLIENTA

  • Vizuální a funkční vylepšení: Moderní a profesionální webové stránky, které lépe informují o hodnotách a službách společnosti.
  • Posílení značky: nová identita, která odráží odborné znalosti a pověst společnosti.
  • Zvýšení angažovanosti: Aktivní a poutavá přítomnost na sociálních sítích, která podporuje interakci a loajalitu zákazníků.

Další případové studie

Pirelli

ABB

strategie PR pro Tanja Vainio CEO

Petyovský & Partners

web, PR, sociální sítě

Staňte se naším klientem

Neváhejte nás kontaktovat ještě dnes.
Chci spolupráci