Trimill

ŽÁDOST

Společnost Trimill se na nás obrátila s žádostí o pomoc při náboru desítek výrobních pozic. Cílem spolupráce bylo vymyslet akviziční kampaň, která by přilákala potenciální zaměstnance – a v druhé řadě propagovat značku v regionu. Důkladně jsme se s klientem seznámili, analyzovali současnou situaci a možnosti ve firmě. Poté jsme na základě požadavků vymysleli strategii spolupráce s grafickým oddělením společnosti na kampani.

Určili jsme nejideálnější formy propagace a rozdělili úkoly.

  • propagace značky v regionu zaměstnavatele
  • společnost potřebuje obsadit desítky výrobních pozic, aby získala potenciální zaměstnance.

OBSAH PRÁCE:

  • strategie
  • kreativní konzultace
  • copywriting pro všechny platformy
  • online kampaně
Kreativa
Statické bannery kampaně na sociálních sítích

Hledané pozice

  • předák montáže
  • servisní technik
  • a aktuální volná místa na kariérní stránce společnosti.

Formy propagace:

  • Online reklama (Facebook, Instagram)
  • Venkovní (veřejná doprava, bannery, letáky na konkrétních místech, …)

V kampani jsme použili více vizuálů a během procesu jsme je testovali. Grafické návrhy (videa a grafiky) vytvořil klient, studio swiit upravilo stávající zdrojová data (náklady na úpravu a přípravu kreativy nejsou zahrnuty v rozpočtu kampaně) nebo navrhlo změny stávajících grafických vizuálů. Důležitým krokem bylo poznání cílové skupiny, jejích preferencí a formy komunikace. Podle daných atributů jsme vytvořili strategii na podporu budování značky společnosti a lead generation kampaň, která měla vyvolat zájem o zaměstnání ve společnosti. V rámci kampaně jsme použili různé vizuály, které představovaly pozice, společnost a prostřednictvím prvku go to action jsme lidi přivedli na webové stránky s volnými pozicemi.

Během tří měsíců trvání kampaně se nám podařilo získat 60 relevantních uchazečů o zaměstnání.

Doba trvání kampaně: 3 měsíce

Výdaje/náklady na kampaň:

Příprava kampaní (strategie, kreativní sdělení pro všechna reklamní média, tvorba kampaní)… 30.000 Kč

Rozpočet na média (závisí na velikosti regionu, my jsme se zaměřili na sídlo závodu + 30 km)… 12.000 Kč

VÝSLEDKY DIGITÁLNÍ KAMPANĚ

… 300 000 zobrazovaných reklam

… 100 000 zásahů uživatelů

… 6 500 kliknutí na web

… 1,96 Kč průměrná cena za proklik

… 60 uchazečů o zaměstnání

Další případové studie

IS Produkce

performance marketing, social media and consulting

Trimill

HR kampaň - nábor zaměstnanců

Brno

PPC, sociální sítě, události, web

Staňte se naším klientem

Neváhejte nás kontaktovat ještě dnes.
Chci spolupráci